HTML

Plastic

"Személyiségnek lenni a legtöbb, amire ember képes"

Friss topikok

  • peejay07: hát igen Carl Cox számomra az idei BSF-en az egyetlen fontos név. "Richie Hawtint meg akkor hisz... (2009.03.12. 21:26) Balaton Sound 2009 -- Első nevek
  • Makranczos: @Ciccio: ripacs vagy barátom,megbeszéltük, de én így is szeretlek:) a csiccsó pedig csak úgy jön n... (2009.03.04. 16:09) Győr 2009
  • gabriellaaa: szia!!! gabi vagyok Remélem jól teltek az ünnepek, vizsgák is megvannak, biztos vagyok. Köszönöm, ... (2009.01.02. 21:21) Karácsony, miegymás
  • kandrás: itthon lemezt kéne kiadni ezekből az aranyköpésekből! jövőre irány bulgária! velvet.hu/celeb/cel... (2008.10.19. 17:06) Jámbor Jack és Ken Leeee
  • kandrás: Kirk Lazarus fan lettem!!! meg a szinkron hangjáé, FENOMENÁLIS!! (2008.10.05. 19:43) Tervek

Címkék

album (1) alpári (4) boys noize (1) depi (7) egyetem (8) élmény (18) fest (1) film (9) kampány (1) karácsony (1) komoly (6) könyv (1) nosztalgia (4) nyaralás (4) párbeszéd (1) part (1) party (24) pc (1) pink (1) poén (2) politika (4) rock (1) soundfest (17) sport (2) tábor (9) taulás (8) vélemény (1) zene (27) Címkefelhő

Balaton Sound 2009 -- Újabb nevek

Makranczos 2009.04.30. 13:32

 Nem emlékszem hány héttel ezelőtt kerültek ki a plakátokra az általam még nem "minősített" újabb előadók. Első pillantásra bevallom, rendkívül megijedtem, de nyugtával dícsértem a napot. Rájöttem arra, hogy mire is lehet jó egy fesztivál honlapján a vendégkönyv. Pletykának induló előadókból hirtelen valóság lett, főleg a nemzetközi neves dj-k myspace oldalának köszönhetően. Kérdezem én: Miért a Balaton Sound honlapjára kerülnek fel majd legutoljára a nevek??

Nouvelle Vague. Ez lenne az a lounge zenekar, amit remélem napközben, mondjuk délután 1kor hallgatnék, kizárólag a balatonból egy matracról.

Dub Pistols. Zenei unicumnak tűnik, bár kétlem, hogy én el tudnám hallgatni.

Ozomatli, Guru's Jazzmatazz. Ezidáig sem hallottam róluk. Meghallgatván kicsit őket, ez így is fog maradni.

Black Cherry. MR2 sátor rajongóknak.

Rodney Hunter. Szintén strandolás közben hallgatandó, szigorúan késő délután.

Mad Professor. "A dub zene egyik legnagyobb szaktekintélye". Mostmár ezt is tudom róla.

Eskorzo. Esélytelen nálam ez a stílus. Komolyan.

Groove Armada, MSTRKRFT. Örülök hogy jönnek, de szintén nem lesz nálam piros betűs ünnep miattuk.

Dj Lucca. Szép hölgy, ütős technos szettje első nap tökéletes lesz, mondjuk Carl Cox előtt. Legújabb nagycd-jét végighallgatva kiváncsivá tett, milyen lesz erre bulizni.

Magda, Heartthrob. Mindeketten a M_nus kiadó üdvöskéi, ez mindent el kell hogy áruljon róluk. Nálam Heartthrob előadása tuti alázós lesz.

Sven Väth. Igen. A hír igaz. 2 év után újra hallhatom, láthatom. Köszönöm kedves szervezők, rendezők. Imádom!

Loco Dice. Számomra ő lesz a tavalyi James Holden technoban. Iszonyat várós!

A kezdeti megrettenés után, most nagyon örülök, és nagyon várom ezt a 4 napot.

 

Címkék: zene party soundfest

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://makada.blog.hu/api/trackback/id/tr621095658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása