HTML

Plastic

"Személyiségnek lenni a legtöbb, amire ember képes"

Friss topikok

  • peejay07: hát igen Carl Cox számomra az idei BSF-en az egyetlen fontos név. "Richie Hawtint meg akkor hisz... (2009.03.12. 21:26) Balaton Sound 2009 -- Első nevek
  • Makranczos: @Ciccio: ripacs vagy barátom,megbeszéltük, de én így is szeretlek:) a csiccsó pedig csak úgy jön n... (2009.03.04. 16:09) Győr 2009
  • gabriellaaa: szia!!! gabi vagyok Remélem jól teltek az ünnepek, vizsgák is megvannak, biztos vagyok. Köszönöm, ... (2009.01.02. 21:21) Karácsony, miegymás
  • kandrás: itthon lemezt kéne kiadni ezekből az aranyköpésekből! jövőre irány bulgária! velvet.hu/celeb/cel... (2008.10.19. 17:06) Jámbor Jack és Ken Leeee
  • kandrás: Kirk Lazarus fan lettem!!! meg a szinkron hangjáé, FENOMENÁLIS!! (2008.10.05. 19:43) Tervek

Címkék

album (1) alpári (4) boys noize (1) depi (7) egyetem (8) élmény (18) fest (1) film (9) kampány (1) karácsony (1) komoly (6) könyv (1) nosztalgia (4) nyaralás (4) párbeszéd (1) part (1) party (24) pc (1) pink (1) poén (2) politika (4) rock (1) soundfest (17) sport (2) tábor (9) taulás (8) vélemény (1) zene (27) Címkefelhő

Tervek

Makranczos 2008.09.12. 14:17

Újabb egyetemi év ,újabb tervek látnak bennem napvilágot; és nem az emésztésemre gondolok. Órarendem engedélyével munkát keresek, de persze csak olyat, ahol pénzt is kapok és az se baj ha nem kell érte dolgozni. Hamarosan megérkezik az új asztali PC-m, valamint új mobilt is készülök beszerezni(csakhogy ne a külsőségekről beszéljek). Azonban legkorábbi tervem, hogy egy hét múlva Mallorcan kurva jól érezzem magam!

Más: rájöttem, hogy ocsmány netfüggő vagyok én is:(

Kötelező mindenkinek megnézni a Tropic thunder című, nálam szerintem már most klasszikusnak mondható filmet! A végére pedig egy kis párbeszéd ízelítőnek a filmből:

 
Speedman: Bárcsak ilyen rendezőm lett volna a Jacknél!
Kirk Lazarus: Jacknél?Miféle Jackről beszélsz?
Speedman: Jámbor Jack.
Kirk Lazarus: Persze!Jámbor Jack,ja.Ott mindent beleadtál,mi?Tényleg hoztad tokkal,vonóval,mi?
Speedman: Köszi.Kössz.Tényleg.Nagyon mélyreható élmény volt.Tudod én csak hoztam a figurát.Sok retardáltat tanulmányoztam.Együtt voltam velük,figyeltem,megnéztem,hogy retardáltkodnak.
Kirk Lazarus: Ugyanakkor maga a puszta megfigyelés magában kissé kezdetleges módszer.Néha mélyebbre kő ásnunk,a valódi érzelmi vetületig.Úgy lehet elcsípni a fájdalom forrását és átélni.Érted?
Speedman:Ja!Átélni.Ja!Pontosan.Tudod volt olyan,miközben a Jacket csináltam,amikor tényleg kretén voltam.De igazán kretén.
Kirk Lazarus: Baszki!
Speedman: Fura módon csak fel kellett magamat szabadítanom,hogy elhiggyem,hogy OK,hogy az ember hülye.
Kirk Lazarus: Gyengeelméjű.
Speedman: Az.
Kirk Lazarus: Totál idegbeteg.
Speedman: Pontosan.Agyilag gagyi.
Kirk Lazarus: Fékegyelmű.
Speedman: Az.
Kirk Lazarus: Te voltá' a legbalfaszabb fasz a világon.
Speedman: Mikor a szerepet játszottam.
Kirk Lazarus: Má' mint a szerep szerint.
Speedman: Amikor Jack voltam,igen.
Kirk Lazarus: Az.Jack.Nagy Balfasz Jack.
Speedman: A végére már olyan volt,hogy azt mondtam: - Várjunk csak!Annyira kiengedtem,hogy nem tudom,hogy fogok visszajönni innét.
Kirk Lazarus: Ja.Űté a kádba aztá' röhögté' rajta fingasz.
Speedman: Ja,ja.Tudod annyira őrület volt ez az egész.
Kirk Lazarus: Mintha higannya' dolgoznál.Ez tudomány haver.Művészet.
Speedman:Ja.
Kirk Lazarus: Te művész vagy.
Speedman: Hát ez a szakmánk,nem?
Kirk Lazarus: Ja.
Speedman: Ja.
Kirk Lazarus: Le a kalappal öreg.Főleg,hogy az Akadémia eztet nem komálja.
Speedman: Mi?Micsoda?
Kirk Lazarus: Nem mondod,hogy nem tudtad?Sose szabad fullba nyomni a kretént.
Speedman: Hogy érted?
Kirk Lazarus: Figyejjé'!Dustin Hoffman,Rain Man.Kreténnek tűnt,kretént játszott,nem vót kretén.Fogpiszkáló,kártyatrükkök.Autista.Naná!De nem kretén.Aztán gyütt Tom Hanks.Forrest Gump.Lassú igen.Kretén talán.Járógép a lábán,de Nixon behugyozott tőle és megnyert egy ping pong versenyt.Tehát nem kretén.Peter Sellers,Isten hozta,Mr..Infantilis igen,de nem kretén.Te meg full kretént nyomtá'.Sose nyomjá' full kretén!Nem hiszed el?Kérdezd Sean Pennt!2001,Nevem Sam.Rémlik?Full kretén vót,Oscar bácsi meg nem gyütt.

 

Címkék: film egyetem nyaralás

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://makada.blog.hu/api/trackback/id/tr79660317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dhoresz 2008.10.05. 00:53:15

korszakalkotóóóó.
miután megnéztük a moziban, a lift fala, aljzata meg egyáltalán mindene tele volt emberi szarral. ennyit erről :D
ps.: "Alpa, ha eloldozol innen én most azonnal le... a farkadat."

kandrás 2008.10.05. 19:43:54

Kirk Lazarus fan lettem!!! meg a szinkron hangjáé, FENOMENÁLIS!!
süti beállítások módosítása