HTML

Plastic

"Személyiségnek lenni a legtöbb, amire ember képes"

Friss topikok

  • peejay07: hát igen Carl Cox számomra az idei BSF-en az egyetlen fontos név. "Richie Hawtint meg akkor hisz... (2009.03.12. 21:26) Balaton Sound 2009 -- Első nevek
  • Makranczos: @Ciccio: ripacs vagy barátom,megbeszéltük, de én így is szeretlek:) a csiccsó pedig csak úgy jön n... (2009.03.04. 16:09) Győr 2009
  • gabriellaaa: szia!!! gabi vagyok Remélem jól teltek az ünnepek, vizsgák is megvannak, biztos vagyok. Köszönöm, ... (2009.01.02. 21:21) Karácsony, miegymás
  • kandrás: itthon lemezt kéne kiadni ezekből az aranyköpésekből! jövőre irány bulgária! velvet.hu/celeb/cel... (2008.10.19. 17:06) Jámbor Jack és Ken Leeee
  • kandrás: Kirk Lazarus fan lettem!!! meg a szinkron hangjáé, FENOMENÁLIS!! (2008.10.05. 19:43) Tervek

Címkék

album (1) alpári (4) boys noize (1) depi (7) egyetem (8) élmény (18) fest (1) film (9) kampány (1) karácsony (1) komoly (6) könyv (1) nosztalgia (4) nyaralás (4) párbeszéd (1) part (1) party (24) pc (1) pink (1) poén (2) politika (4) rock (1) soundfest (17) sport (2) tábor (9) taulás (8) vélemény (1) zene (27) Címkefelhő

Balaton Sound 2010 -- Első nevek

Makranczos 2010.03.05. 12:40

Idén is alig vártam ezt a napot, hogy feltüntessék az első hivatalos előadókat. Fórumokon lehetett olvasni 9 névről, akik alapján bevallom, idén is kezdeti rosszérzés alakult ki bennem. Azonban az első 5 név a várakozásaimat felülmúlta. Remélem ennél soha rosszabb nem lesz. Köszönöm!

Chemical Brothers - Ha jól emlékszem 2007-ben voltak utoljára a Szigeten. Én csak másnap mentem ki, de akik hallották, látták őket, teljesen oda meg vissza voltak értük. Ezt számomra az ott készült videók is bizonyítják. Úgy tűnik idén is egyszer már biztos a nagyszínpadnál leszek. Kiváló!

Jamiroquai - Az acid jazz műfaja nagyon távol áll tőlem, ezáltal számomra ő nagyon nem preferált tényező. Azonban nem kétlem, hogy általa sokak igénye lett kielégítve.

Paul Van Dyk - Legalább 4 éve a világból is kiszaladtam volna érte, mára azonban eltávolodtam a trance műfajától. Ettől függetlenül ha nem lesz az időpontjában konkurencia, rám biztosan számíthat. Ami külön öröm számomra, hogy idén a trance-erek remélhetőleg megnyugodhatnak, és nem lesz velük telesírva minden fórum.

Sven Vath - Sajnos tavaly különböző okokból nem tudtam végighallgatni, őrjöngeni a szettjét, de idén újra megadják az esélyt. Azért ő nekem mindig is alap lesz. Remélem azért a show elemeken kívül nem a The sound of the 10th season válogatást fogja leadni, mivel szerintem az elmúlt jópár év leggyengébb általa készült cd-je lett. Na de ha mégis, neki bármit elnézek.

Paul Kalkbrenner - Tavaly a szívem szakadt meg, hogy ki kellett hagynom a Merlines fellépését, de úgy tűnik, a legideálisabb helyen pótolhatom be. Könyörgöm, a T-mobile teraszra rakják!

Ilyen, és ehhez hasonló neveket még!

Címkék: soundfest

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://makada.blog.hu/api/trackback/id/tr51811233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása