HTML

Plastic

"Személyiségnek lenni a legtöbb, amire ember képes"

Friss topikok

  • peejay07: hát igen Carl Cox számomra az idei BSF-en az egyetlen fontos név. "Richie Hawtint meg akkor hisz... (2009.03.12. 21:26) Balaton Sound 2009 -- Első nevek
  • Makranczos: @Ciccio: ripacs vagy barátom,megbeszéltük, de én így is szeretlek:) a csiccsó pedig csak úgy jön n... (2009.03.04. 16:09) Győr 2009
  • gabriellaaa: szia!!! gabi vagyok Remélem jól teltek az ünnepek, vizsgák is megvannak, biztos vagyok. Köszönöm, ... (2009.01.02. 21:21) Karácsony, miegymás
  • kandrás: itthon lemezt kéne kiadni ezekből az aranyköpésekből! jövőre irány bulgária! velvet.hu/celeb/cel... (2008.10.19. 17:06) Jámbor Jack és Ken Leeee
  • kandrás: Kirk Lazarus fan lettem!!! meg a szinkron hangjáé, FENOMENÁLIS!! (2008.10.05. 19:43) Tervek

Címkék

album (1) alpári (4) boys noize (1) depi (7) egyetem (8) élmény (18) fest (1) film (9) kampány (1) karácsony (1) komoly (6) könyv (1) nosztalgia (4) nyaralás (4) párbeszéd (1) part (1) party (24) pc (1) pink (1) poén (2) politika (4) rock (1) soundfest (17) sport (2) tábor (9) taulás (8) vélemény (1) zene (27) Címkefelhő

Balaton Sound 2009 -- Első nevek

Makranczos 2009.03.12. 20:21

Nagy várakozások után végre felkerültek az első nevek a fesztiválról. Hát mit is mondjak. Eddig egyik szemem sír - bevallom én ennél is durvábbra számítottam, a másik viszont nevet - zeneileg nem lesz tucat-tömegrendezvény idén sem a BSF.

Hát Moby barátunk egyedi stílusától én soha nem mentem falnak, mondjuk a számait remek remixekben sikerült megkedvelnem.

Kraftwerk más tészta. Ahogy az emberiség, úgy talán a zene történelmét is illik ismerni. Érdeklődve várom a megcsappant oktatókkal előadott történelemórát.

Underworld kérdéses. A 2007-es nagycd-jük nagyon lassú,melankólikus lett. Ezzel ellentétben a livejaik rendkívül ütemesek és bulizósak. Reméljük az utóbbit.

Thievery Corporation és Röyksopp nagyon nem az én világom.

David Guettat már tavaly sem értettem, idén ugyanannyira nem érdekel.

Erick Morillo napközben egy hidey djintonic mellett a parton nagyon kellemes lehet. De valószínűleg este lesz:)

Aminek viszont nagyon örülök az Carl Cox. Remélem nagyon durva technos szetett fog adni.

Richie Hawtint meg akkor hiszem el ha majd ott fog állni:)

Címkék: zene soundfest

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://makada.blog.hu/api/trackback/id/tr59998729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peejay07 2009.03.12. 21:26:30

hát igen Carl Cox számomra az idei BSF-en az egyetlen fontos név.

"Richie Hawtint meg akkor hiszem el ha majd ott fog állni:)"

dettó :D
süti beállítások módosítása