HTML

Plastic

"Személyiségnek lenni a legtöbb, amire ember képes"

Friss topikok

  • peejay07: hát igen Carl Cox számomra az idei BSF-en az egyetlen fontos név. "Richie Hawtint meg akkor hisz... (2009.03.12. 21:26) Balaton Sound 2009 -- Első nevek
  • Makranczos: @Ciccio: ripacs vagy barátom,megbeszéltük, de én így is szeretlek:) a csiccsó pedig csak úgy jön n... (2009.03.04. 16:09) Győr 2009
  • gabriellaaa: szia!!! gabi vagyok Remélem jól teltek az ünnepek, vizsgák is megvannak, biztos vagyok. Köszönöm, ... (2009.01.02. 21:21) Karácsony, miegymás
  • kandrás: itthon lemezt kéne kiadni ezekből az aranyköpésekből! jövőre irány bulgária! velvet.hu/celeb/cel... (2008.10.19. 17:06) Jámbor Jack és Ken Leeee
  • kandrás: Kirk Lazarus fan lettem!!! meg a szinkron hangjáé, FENOMENÁLIS!! (2008.10.05. 19:43) Tervek

Címkék

album (1) alpári (4) boys noize (1) depi (7) egyetem (8) élmény (18) fest (1) film (9) kampány (1) karácsony (1) komoly (6) könyv (1) nosztalgia (4) nyaralás (4) párbeszéd (1) part (1) party (24) pc (1) pink (1) poén (2) politika (4) rock (1) soundfest (17) sport (2) tábor (9) taulás (8) vélemény (1) zene (27) Címkefelhő

Győr 2009

Makranczos 2009.03.01. 19:42

Véget ért a 2009-es téli vizsgatemető tábor. Talán azt mondhatom,hogy olyan volt, mint egy szürreális álom:) Reggel próbáltam arra gondolni,hogy talán télleg nem történtek meg a dolgok. A részletek:

Köszönöm Zsoltinak hogy láthattam Győr belvárosában a meztelen felsőtestét rohanás közben.

Bobo újfent bizonyította a darwinizmus létjogosultságát.

Láthattam szentimentális Vityeszt, agressszív Dorisszal karöltve.

Kiderült, hogy 1 táncoslánynak szánt ketrecbe befér 6 politológus is.

Wein barátunk bulihelyről való kidobását érő hányását is dícséret illeti, ebbe persze nem tartozik bele a lányok kabátjai.

Sikerült annyira mindenkinek berúgni, hogy kb 30 ember között is kipakolták társaságunk hölgy tagjának táskáját..

Csiccsó még mindig pojáca:), az akkumulátorok sem segítenek a megítélésében.

Szerény személyen talán egy szóval járult hozzá a felhőtlen világunkhoz: Tremors

 

Köszönöm mindenkinek aki eljött. Azt hiszem nem mondok hülyeséget, hogy lesz ennél még lejjebb is:)

Címkék: egyetem élmény tábor alpári

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://makada.blog.hu/api/trackback/id/tr23974028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ciccio 2009.03.04. 00:12:02

No.
a szürreális az amikor a dorisz 1 hangon szakaszosan ordít a füledbe, srévizavé a berci áriázik balról a wein ütlegel, miközben te szakmai önéletrajzot írsz boxerben, illetve ha pestre iszod magad.by the way nem pojáca csak ripacs,de a lelkest jobban szeretem.
és szőrszálhasogatás végett C-I-C-C-I-O és semiképp nem csiccsó

puszi csók, ó wein by the way

Makranczos 2009.03.04. 16:09:00

@Ciccio: ripacs vagy barátom,megbeszéltük, de én így is szeretlek:)
a csiccsó pedig csak úgy jön neken,talán az egyszerűsége miatt,emiatt ne haragudj:)
süti beállítások módosítása