HTML

Plastic

"Személyiségnek lenni a legtöbb, amire ember képes"

Friss topikok

  • peejay07: hát igen Carl Cox számomra az idei BSF-en az egyetlen fontos név. "Richie Hawtint meg akkor hisz... (2009.03.12. 21:26) Balaton Sound 2009 -- Első nevek
  • Makranczos: @Ciccio: ripacs vagy barátom,megbeszéltük, de én így is szeretlek:) a csiccsó pedig csak úgy jön n... (2009.03.04. 16:09) Győr 2009
  • gabriellaaa: szia!!! gabi vagyok Remélem jól teltek az ünnepek, vizsgák is megvannak, biztos vagyok. Köszönöm, ... (2009.01.02. 21:21) Karácsony, miegymás
  • kandrás: itthon lemezt kéne kiadni ezekből az aranyköpésekből! jövőre irány bulgária! velvet.hu/celeb/cel... (2008.10.19. 17:06) Jámbor Jack és Ken Leeee
  • kandrás: Kirk Lazarus fan lettem!!! meg a szinkron hangjáé, FENOMENÁLIS!! (2008.10.05. 19:43) Tervek

Címkék

album (1) alpári (4) boys noize (1) depi (7) egyetem (8) élmény (18) fest (1) film (9) kampány (1) karácsony (1) komoly (6) könyv (1) nosztalgia (4) nyaralás (4) párbeszéd (1) part (1) party (24) pc (1) pink (1) poén (2) politika (4) rock (1) soundfest (17) sport (2) tábor (9) taulás (8) vélemény (1) zene (27) Címkefelhő

Balaton Sound 2010 -- Újabb nevek

Makranczos 2010.03.16. 18:41

Ilyen kevés idő még nem telt el az újabb nevek megjelentetése között. Emiatt nagyon hálás vagyok. Amit a napokban meglepve tapasztaltam, hogy Paul Van Dyk neve lekerült a listáról, és már most tele van sírva miatta a forum. Na de inkább az előretekintés jegyében:

2 Many DJs - Nagyon sok videot megnéztem róluk, de kb egy zene sem az én ízlésemnek megfelelő azok közül, amiket játszanak. Nálam tuti kimaradnak még a hallgatásból is.

Club des Belugas - Nu-jazz és lounge zene keveréke. Hát erre szintén nem leszek vevő.

David Guetta - Életemben szerintem először és utoljára örülök neki. Ugyanis a szombati napon lesz, amikor Paul Kalkbrenner, így bízom benne, hogy a "sajátos" ízlésű rajongói hanyagolják a T-mobile teraszt:)

Dennis Ferrer -Hey Hey című számát élvezettel fogom hallgatni, de úgy gondolom, hogy azon a napon valakik többet fognak nekem nyújtani.

Hernan Cattaneo & John Digweed - Vasárnap esti zárásként tökéletesek. Ha ne adj isten b2b szett lesz, az nagyot fog ütni.

La Kinky Beat - Eddig sem hallottam róluk, azután sem akarok! Kiváncsi lennék a soundra járok hány százaléka hallgat otthon ska zenét...

Paul Oakenfold - Nem várom. Ezen kívül mást nem tudok, és nem akarok róla mondani.

Pet Shop Boys - Meghallgatni, berúgni alatta teljesen jó lesz!

Tricky - A trip-hop stílus sem fog érdekelni miatta. Azonban az ő pénteki napjára még várok egy kőkemény húzónevet, mert valószínűleg a Chemical Bros nagyszinpadi produkciója éjfélkor véget és, és utána még nagyon sok idő lesz.

Úgy tűnik eddig nekem, hogy a szervezők biztosra mennek. Beáldozzák a frissességet a rutin által. Megértem a háborgóknak ezeket az érveit, azonban a Sound élményét még a nagy öregek sem tudják elvenni. És úgy gondolom, még bármi, bárki lehet, úgyhogy türelemmel kell lenni, lennem.

Címkék: soundfest

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://makada.blog.hu/api/trackback/id/tr11844876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása