HTML

Plastic

"Személyiségnek lenni a legtöbb, amire ember képes"

Friss topikok

  • peejay07: hát igen Carl Cox számomra az idei BSF-en az egyetlen fontos név. "Richie Hawtint meg akkor hisz... (2009.03.12. 21:26) Balaton Sound 2009 -- Első nevek
  • Makranczos: @Ciccio: ripacs vagy barátom,megbeszéltük, de én így is szeretlek:) a csiccsó pedig csak úgy jön n... (2009.03.04. 16:09) Győr 2009
  • gabriellaaa: szia!!! gabi vagyok Remélem jól teltek az ünnepek, vizsgák is megvannak, biztos vagyok. Köszönöm, ... (2009.01.02. 21:21) Karácsony, miegymás
  • kandrás: itthon lemezt kéne kiadni ezekből az aranyköpésekből! jövőre irány bulgária! velvet.hu/celeb/cel... (2008.10.19. 17:06) Jámbor Jack és Ken Leeee
  • kandrás: Kirk Lazarus fan lettem!!! meg a szinkron hangjáé, FENOMENÁLIS!! (2008.10.05. 19:43) Tervek

Címkék

album (1) alpári (4) boys noize (1) depi (7) egyetem (8) élmény (18) fest (1) film (9) kampány (1) karácsony (1) komoly (6) könyv (1) nosztalgia (4) nyaralás (4) párbeszéd (1) part (1) party (24) pc (1) pink (1) poén (2) politika (4) rock (1) soundfest (17) sport (2) tábor (9) taulás (8) vélemény (1) zene (27) Címkefelhő

Balaton Sound 2009 -- Lassan végleges

Makranczos 2009.06.07. 17:31

Nagy bánattal vettem tudomásul, hogy az előző BS-os postomban feltüntetett Loco Dice mégsem lesz a fesztivál vendége.:( Na de kaptunk helyette más, új neveket. Előre leszögezem, nekem nagyon bejön a felhozatal, ha már nem kerül ki új, számomra kedves név, akkor is biztosan hibátlan lesz. (Azért egy Ellen Alien kicsinálna)

Heidi. Ígéretes szettnek néz ki az osztrák lány előadásában. Sajnos rossz időpontban van.

Dj T. Hát igen, Get Physical kiadó egyik alapítótagja. Talán az egyetlen időpont ütközés (Carl Cox-szal szinte egyidőben) aminek nagyon nem örülök. Kár érte, pedig biztos nagyon laza lesz.

Philip Straub. Sven Väth előtt tökéletes lesz. Kellő hangulatot fog csinálni előreláthatólag.

Extrawelt. Rendkívül várós. Még soha nem hallottam őket élőben, de a szettjeik híre brutális. 2006-ban a Doch doch című zenéjükkel kezdődött a keményebb techno iránti rajongásom. A végére berakok egy videót az általam legjobban várt számukról.

Richard Grey. Morillo és Roxy rádió fanoknak akár kötelező is lehet, nekem kihagyós.

Wighnomy Brothers. Ami az előző bejegyzésemben Loco Dice volt, az jelenleg a Wighnomy tesók. Ők lesznek a szombat fénypontjai remélem.

Címkék: zene party soundfest

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://makada.blog.hu/api/trackback/id/tr921169609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása